Pytania i odpowiedzi

 Najczęściej zadawane pytania:

 

1. Czemu nie widać cen na zoologiczna-hurtownia.pl ?

Ceny są widoczne tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych klientów.
Współpracujemy wyłącznie z partnerami biznesowymi z branży zoologicznej. Nasi główni partnerzy to:
- stacjonarne sklepy zoologiczne
- internetowe sklepy zoologiczne
- sieci sprzedaży (Netto, Rossmann, Brico Marche, itp)
- mniejsze hurtownie zoologiczne
- wielobranżowe sklepy stacjonarne

2. Jak zamawiać ?

Aby móc składać zamówienia na naszej hurtowni online prosimy:
- zarejestrować się na platformie zoologiczna-hurtownia.pl, można to zrobić >tutaj<
- poczekać na akceptacje rejestracji (dostaną Państwo maila w przeciągu 24h roboczych od rejestracji)

- następnie wystarczy się zalogować na swoje konto i zamawiać

Po rejestracji i zalogowaniu będą widoczne ceny produktów


3. Czy jest minimalna kwota zamówień ?

Tak, zamówienia realizujemy od kwoty 300 zł brutto.

4. Jakie są formy płatności ?

Znajdziesz je >tutaj<

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl